Opdracht van het bedrijf
 
 
Intelliga positioneert zich als leverancier van marketingdiensten en communicatiemiddelen bij kleine en middelgrote ondernemingen in België. Door hun creatieve en technologisch innoverende dimensies moeten onze hulpmiddelen onze klanten in staat stellen om hun doeltreffendheid en hun grootte binnen hun specifieke sectoren te kunnen uitbreiden.
 
 
Geschiedenis en structuur
 
 
Intelliga werd opgericht in 1997 en is een naamloze vennootschap die bestaat uit vier afdelingen met specifieke diensten op de volgende domeinen: grafische identiteit - gedrukte communicatie - multimediapubliciteit - communicatie via Internet.
 
 
Centrale competenties
 
 
Sinds de oprichting ontwikkelde ons agentschap bijzonder doorgedreven competenties op het vlak van top web design, online databanken en interactieve multimedia (CD-rom, online spelletjes, e-learning : zie jeux pour enfants). Onze web- en multimediacreaties werden regelmatig bekroond met prijzen en onderscheidingen door gespecialiseerde jury's in het kader van internationale selecties en wedstrijden.
 
 
Methode
 
 
Onze benadering is gebaseerd op een fundamentele gerichtheid op het begrip en de analyse van de specifieke noden van elk van onze klanten in hun eigen activiteitensector. Naast deze interne en externe analyses waarmee we de positionering van onze klant op zijn markt kunnen bepalen evenals de te benadrukken sterke punten komen ook nog de permanente technologische waakzaamheid en de opvolging van trends en recente evoluties op het vlak van communicatie.
 
 
 
  Zone voor de klant  
 
     
  Newsletter  
 
 
Klik hier om onze halfjaarlijkse News-letter te ontvangen met nieuws over de recentste trends in marketing en com-municatiemiddelen.
 
     
  Vraag onze
brochure aan
 
 
Indien u onze brochure wil ontvangen met de volledige lijst van onze diensten en voor-beelden van de doel-treffende marketing-hulpmiddelen van ons agentschap, klik dan hier.